Biskup kao Bileamova magarica !

28. listopada 2014.

 "Biskupi koji šute, griješe, kaže papa Grgur Veliki!" - Što to znači u svjetlu rodne ideologije koja je podržana s nevjerojatnom količinom novca i zakonima u mnogim državama? kath.net, jasan tekst biskupa Andreasa Launa

Salzburg (kath.net) Dragi čitatelji! Ako biste me nazvali magarcem, ne bih bio zadovoljan. Međutim ako dodate, gospodine biskupe, ja u vama vidim „Bileamovog magarca," ja bih se stvarno osjećam počašćen. Kako to? Protupitanje: Poznate li priču o Bileamovom magarcu (Br 22,21 ss)? Bilo je ovako:

Prorok Bileam ustao osamariti magaricu i krenuo na put, kako mu je Bog naredio, ali je prema svom gledanju bio nevjeran Božjoj volji.

I kada je Bileam, u pratnji dvojice mladića, jahao na svojoj magarici, anđeo Gospodnji mu se ukaza na jedan prijeteći način. Magarica je vidjela anđela Gospodnjeg s isukanim mačem u ruci gdje stoji na putu i napustila je put i otišla u polje.Tada je Bileam stade udarati da je vrati na put. Onda se anđeo Gospodnji postavi na uskom prolazu, među vinogradima, koji su s obje strane bili ograđeni zidovima. Kad je magarica vidjela anđela Gospodnjeg, zbije se uza zid i pritisne Bileamovu nogu. Onda je Bileam opet udari. Anđeo Gospodnji otiđe korak dalje i stade na vrlo uskom mjestu gdje nije bilo mogućnosti izmicanja ni lijevo, ni desno. Kad je magarica vidjela anđela Gospodnjeg, baci se pod Bileamom na zemlju. Bileam pobijesni i stade tući magaricu svojim štapom.

Tada Gospodin otvorio magarici usta i magarica progovori Bileamu: Što sam učinila da me već po treći put udaraš? Bileam odgovori magarici: Što misliš da sam budala, da mi je mač u ruci sad bih te ubio. Magarica odgovori Bileamu: Nisam li ja tvoja magarica na kojoj si do sada uvijek jahao? Jesam li običavala ovako? Bileam je bio prisiljen priznati: Ne.

Tada Gospodin otvori Bileamu oči i ugleda anđela Gospodnjeg na putu, s golim mačem u ruci. Pognu on glavu i pade ničice. Anđeo Gospodnji mu reče: Zašto si udario svoju ​​magaricu ta tri puta? Ja sam stao na put, jer te put, meni na očigled, vodi u propast. Magarica me vidjela i preda mnom se uklonila sva tri puta. Da mi se nije uklanjala već bih te ubio, a nju ostavio na životu. Bileam će anđelu Gospodnjem: „Sagriješio sam, nisam znao da ti stojiš preda mnom na putu. Ali sada ako je zlo u očima tvojim ja ću se vratiti!“Anđeo Gospodnji odgovori Bileamu: Idi s tim ljudima, ali govori samo ono što ti ja kažem.“

Kakve veze ima ova priča s biskupom? Ovo: biskup „nosi" Božji narod na leđima. Kad opazi prijetećeg anđela Gospodnjeg kojega narod Božji još ne vidi, biskup se mora, poput kao Bileamove magarice, zaustaviti i upozoriti ljude, čak i ako ga se zbog toga „tuče“ - dok konačno i narod ne prepoznaje: to je anđeo Gospodnji, koji ima zadaću odvratiti nas od našeg krivog puta. Dakle, biskup mora biti poput Bileamove magarice, ne plašiti se premlaćivanja kojega bi mogao dobiti od ljudi i ne dopuštati da se zaluta, nego se boriti za ostanak na Božjem putu. To znači: on može reći samo ono što mu Bog stavlja u usta - poput Bileama. Njegovi uzori su najprije magarica, a onda zatim Bileam koji je došao do spoznaje!

Pouka priče: magarac je vidio anđela, a prorok ne! U Bileamu svatko može prepoznati sebe dok bi se u magarici,u prvom redu, trebali prepoznati biskupi: oni „nose" mnoge „Bileame" svojih zajednica i trebali bi ih nositi do cilja kojega je Bog odredio. Ako zalutaju s tog puta, trebali bi učiniti poput Bileamove magarice.

Primjena na današnje vrijeme: stranputica i opasnost danas je rodna ideologija. Biskupi moraju prepoznati opasnost, moraju pokušati njima povjereno stado dovesti na pravi put, pustiti da ih se tuče poput Bileamove magarice, zatim otvoriti usta riječima koje dolaze od Boga i to sve dok Bileam napokon ne opazi prijetećeg anđela i povjereno stado shvati : Mi smo na krivom putu, Bog nam je stavio anđela na put, biskupa, našu magaricu, te je u pravu kad nas želi odvesti na drugi put!

Što je rod? Lažljivo oglašavanje rodnih ideologa htjeli bi da vjerujemo da se radi samo o pravdi između muškaraca i žena. Protiv toga,naravno, nitko ne može biti! No, radi se o nečem sasvim drugom, heretička ideologija koja je toliko luda da nešto takvoga nikada nije bilo u povijesti: smatra se da spol jedne osobe, bilo muškarca ili žene, nije unaprijed određen ii nepromjenjiv, nego ga svaki čovjek može za sebe odrediti. Kao da Bog nije stvorio čovjeka, muško i žensko, nego bi mi ljudi sami stvarali svoj vlastiti rod. I tako više ne postoje samo dvoje, nego i drugi "spolovi", ovisno o seksualnim sklonostima i željama pojedinca, iako je to već tako bizarno.

Tako „tradicionalni brak i obitelj", nazvan plan (red) Božji za muškarca i žene ovdje više nema mjesta. Borba protiv obitelji koju su otvorili komunistički ideolozi dalje se zaoštrava i nastavlja novim ideološkim sredstvima. U ove napadaje na obitelj spada:

Kao i svi ideološki diktatori i gender- ideolozi žele ljude uvjeriti i prisiliti da misle i žive onako kako to oni naređuju. Za to se služe moći medija da ocrne i difamiraju ljude koji drugačije misl., služe se zakonima da ih prisile, zahvaćaju djecu i mlade školski određenim zakonima pokušavaju utjecati na seksualizaciju mladih koji se još mogu odgajati (oblikovati)! K tome spada i to da roditelji mogu djecu ispisati s vjeronauka. To, naravno, uključuje: roditelji mogu ispisati iz vjeronauka, ali ne od ove državne indoktrinacije u smislu "seksualne revolucije", sa svim njezinim nemoralom prema novoj rodnoj ideologiji. Dakle, o tome se bubnja djeci: „brak" između dvojice muškaraca je „isto tako brak, i jednako dobar", kao brak muškarca i žene. Nastavnici koji odbijaju sudjelovati su pod pritiskom, u nekim zemljama mogu, zbog ovog „neposluha", izgubiti ili su već su izgubili svoja radna mjesta! I sve se to događa u zemljama koje tvrde da sloboda i roditeljska prava spadaju u njihov „katalog vrijednosti". Usput, vrijednosti koje određuju živote ljudi, tvrde da sami mogu odrediti za sebe, bez Boga i protiv njegovih zapovijedi!

Mnogi ljudi misle da ove gluposti neće dugo trajati i da će nestati. Hoće li to doista? Da, jer se ne mogu ukloniti istina i zdrav razum. No, povijest pokazuje: ideološki sustavi su posebno opasni i mogu trajati dugo vremena utemeljeni na nasilju i zavođenju. No, oni donose narodima mnoga zla u vrijeme njihove vladavine. Kako to može biti zavodljivo pokazuje emisija o aktualnoj raspravi o tome da li je DDR bila nepravedna država. Može li to biti „pitanje" ako znate, na primjer da je na graničnom prijelazu bio sustav senzora koji je odmah prijavljivao izbjeglice i otvarao kavez s psima, koji bi na smrt izgrizli bjegunca.

Nitko ne zna koliko će se rodna ideologija, podržana nevjerojatnom količinom novca i zakona u mnogim državama, moći održati protiv „reda Božjega“ i protiv zdravog razuma. I nitko ne zna što će se još učiniti, koliko će dječjih duša biti uništeno i koliko će patnje donijeti. Zbog toga se „biskupska magarica" mora orijentirati prema Bileamovoj magarici te glasno, koliko god može, rzati (rovati) i upozoravati ljude na katastrofu, kojoj su vrata već širom rastvorena. Biskupi koji šute griješe, kaže papa Grgur Veliki! Dakle, draga braćo u biskupskoj službi, uzmimo za primjer Bileamovu magaricu!